onsdag 9. mai 2012

Utvikling

Jeg har en tendens til å henge meg opp i sykdom når det oppstår. Men det er ikke bare det som skjer om dagen heldigvis :-)
Valpene blir sterkere på sine føtter for hver dag som går. Noen går stødigere enn de andre, men alle prøver i alle fall. Øynene er i ferd med å åpne seg og har åpnet seg på noen allerede. Når jeg ser i ørene, ser det ut som flass, de åpner seg også sakte men sikkert. Alle øker i vekt for hver dag, men ikke på langt nær så fort som forrige kullet, men så er de også flere denne gangen. I dag har de alle fått klippet sine klør for første gang. Jeg gir ekstra morsmelkstillegg til dem tre ganger daglig, og blir nok gjennom det ekstra kjent med hver enkelt. Jeg koser meg med dem, man kan bare bli lykkelig av en slik gjeng.

Øyne!


Søt både våken og sovende.



Søstre; Cornelia og Cassia


Cinderella i farta!


Melk, hvor finner jeg det??


Hei valpesyke Valborg!


Concordio


Brødrene Congelato og Concordio, de to hannene i jenteflokken.

Ingen kommentarer: