fredag 8. juni 2012

Costa Vista Valper

Jeg gjør alt jeg kan for at valpene skal være så trygge som mulig og godt vante med ulike miljøer og lyder for å nevne noe før de reiser fra oss. Jeg ønsker å ha god samvittighet når de leveres i visshet om at jeg har gjort mitt beste helt fra kombinasjonen jeg har valgt og hele prosessen frem til levering. For det meste rapporteres det om valper som er greie å venne til nye miljøer og mennesker, som er lettlærte, og som er språksterke i forhold til andre hunder. Vi håper det vil gjelde for denne herlige gjengen vi har nå også.
Her er siste oppdateringer på valpene som er på vei mot å bli dyktige jakthunder, i går og i dag fikk valpene sine første kontakter med fugl, og slik så det ut:


Callula


Camelia


Cassia


Castagna


Castellana


Cinderella


Concordio


Congelato


Cornelia


Cressida


Callista

Ingen kommentarer: