tirsdag 19. juni 2012

Siste innspurt!

Nå er det ikke mange dagene før de første reiser. jeg tror valpene er klare for å forlate oss og sine søsken nå. Det er alltid en overgang for valpene til et nytt hjem, noen tar denne veldig lett mens det er vanskeligere for andre. Jeg føler jeg har god kjennskap til hver enkelt valp, og er så spent på alle sine vegne. Selvfølgelig er jeg veldig glad i dem, og det er alltid vemodig å se dem dra. Forhåpentligvis får jeg se dem igjen, og håper mine valpekjøpere vil glede et oppdretterhjerte med oppdateringer og bilder.

I går hadde vi trening med fuglevinge på fiskestang. Det er for å få frem standen, og vekke jaktlysten.Ellers tok jeg fem i bilen i går og kjørte en tur. Cornelia og Castellana skal reise sammen til helgen, så de ble plassert i samme bur og sov i over 4 timer i bilen! Cinderella alene og Cassia og Congelato sammen. Congelato var ikke fornøyd i det hele tatt, men etter en tur i fjæra for å se på bølgene samt å gjøre sitt fornødne på alle måter, var det greit. Cinderella fikk seg en liten skogstur, og det var spennende.

Nå regner det veldig her, så vi får se hva vi finner på. I går kveld var alle løse i hele stua og så på tegnefilmer på full guffe. Det er bare ett ord som kan beskrive den stunden; GALSKAP!


Jeg har tatt inn en og en for litt alenetid, og i går fikk Concordio hjelpe til med middagen. Han testet råvarene, men var ikke helt begeistret for alt...


Poteten var morsom om ikke annet!


Castellana og Cornelia i buret. 

Ingen kommentarer: